FANDOM

Ghrom
Ghrom
Imię i nazwisko Ghrom
Urodzony 1664
Przemiana 1690
Przydomki
Opis fizyczny
Rasa

wampir

Płeć mężczyzna
Wzrost ponad 2m
Kolor włosów czarne
Kolor oczu

blado zielone

Rodzina
Przynależność
Zawód
  • zabójca
  • wojownik
Status
  • członek i przywódca Bractwa
  • król wampirów
Występowanie
Tak
1. Mroczny kochanek
Tak
2. Ofiara krwi
Tak
3. Wieczna miłość
Tak
4. Wampirze serce
Tak
5. Śmiertelna klątwa
Tak
6. Dziedzictwo krwi
Tak
7. Anioł zemsty
Tak
8. Dusza wampira
Tak
9. Droga przeznaczenia
Tak
10. Księżycowa przysięga
Tak
11. Sidła namiętności

Ghrom (ang. Wrath, nazywany 'Ślepym królem'), syn Ghroma i Anhy, urodził się w XVII wieku i jest ostatnim przedstawicielem wampirów "czystej krwi". Jest przywódcą Bractwa, a później wstępuje na tron i staje się królem wampirów. Jego krwiczką jest Beth.

Biografia Edytuj

Życiorys Edytuj

Urodził się w 1664 roku. Jest synem Ghroma. Jego ojciec był przywódcą wampirów i liczył, że syn kiedyś przejmie po nim należne mu stanowisko.
Ghrom jako dziecko i nastolatek był bardzo chorowity i sądzono, że może nawet nie przetrwać do swoich 20-tych urodzin, a tym bardziej do czasu przemiany, która miała wzmocnić jego ciało. Jego oczy już od wczesnego dzieciństwa były przedmiotem troskliwej opieki, gdyż urodził się z wadą.
Wierzył, że świat jest miejscem bezpiecznym i uporządkowanym, pomimo jego problemów zdrowotnych.
Jego idee uległy zmianie, gdy na jego dom napadli reduktorzy. W trakcie napaści, wszyscy domownicy zginęli poza nim. Ojciec umieścił Ghroma w kryjówce, aby przeżył.
Następnego dnia odprowadzono rytuały w związku z tą makabrą i poprzysiągł zemstę.
Ghrom wyruszył w świat, aby lepiej poznać istoty, które dokonały tego mordu. Przez trzy lata wędrował bez grosza przy duszy, gdyż wszelkie swoje dobra zostawił w domu rodzinnym.
Kiedy nadszedł czas przemiany, nie wiedząc czego może oczekiwać, pojawiła się wampirzyca, z której się dokrwił, była to Marissa - wybrana samica przez jego rodziców. Jego słabe, szczupłe ciało uległo całkowicie zmianie. Jego członki przybrały na masie, aż wyglądał jak wielkolud. Jego wzrok uległ pogorszeniu przez transformację.
Przez kolejne 300 lat, Ghrom staje się wojownikiem, który tropi reduktorów, jednocześnie sam będąc przez nich tropiony.
Staje się on liderem bractwa, pomimo, że zawsze chce walczyć w pojedynkę.
Ze względu na swoje urodzenie powinien kierować światem wampirów, tak jak życzy sobie tego Pani Kronik, ale ten odmawia.

Mroczny kochanek Edytuj

Hardhy umawia się Ghromem w klubie Screamer. Przyjaciel prosi go, aby ten pomógł w przemianie jego córki - Beth. Ghrom odmawia. Po wyjściu z klubu niszczy jednego z reduktorów. Wraca do domu Hardhego, który później stanie się rezydencją Bractwa, gdyż musi się dokrwić. Marissa pojawia się w pokoju Ghroma i go dokrwia.
Ghrom dowiaduje się o tragicznej śmierci swojego brata - Hardhego. Postanawia wywiązać się z prośby jaką złożył mu zmarły przyjaciel. Co owocuje miłością do córki Hardhego - Beth Randall.

The KingEdytuj

Ghrom osadzony na tronie. Akcja dzieje się  2,5 roku po przemianyie Beth. Król całkowicie oślepł i korzysta z pomocy psa Georg'a  Jest zmuszony do podejmowania ryzykownych decyzji i wpada w wir pracy. Cała ta sytuacja oddala go od jego krwiczki, która pragnie dziecka. Glymeria przegłosowuje usunięcia Ghroma z tronu ze wzgędu na półwampirze pochodzenie Beth. Pod koniec dowiadujemy się, że para spodziewa się dziecka.

WyglądEdytuj

  • dwa metry wzrostu.
  • chodzi ubrany w skórę.
  • długie czarne włosy, które opadają prosto na dwie strony, tworząc na czole charakterystyczne "V".
  • opalona skóra.
  • szczelnie dopasowane, okalające twarz okulary przeciwsłoneczne zasłaniają blado zielone oczy.
  • ramiona ma dwa razy szersze niż ramiona przeciętnego mężczyzny, które zdobią tatuaże w starym języku.
  • z twarzą równie arystokratyczną, co brutalną, wygląda jak król, którym był z urodzenia, i wojownikiem, którym uczyniło go przeznaczenie.
  • otacza go aura grozy.

CharakterEdytuj

Ma arystokratyczne maniery. Preferuje walczyć w pojedynkę. Ghrom to uosobieniem terroru w najczystszej postaci.

"Nie dbał o to, czy z czymś się zderzy. Czy będzie to krzesło, stół czy człowiek, i tak po prostu przejdzie po tym cholerstwie."[1]

Nie lubi ludzi.

"Jego zdaniem ludzie istnieli tylko w dwóch pozycjach. Kobieta leżąca na plecach i facet na brzuchu, nie oddychając."[2]

BrońEdytuj

Jego ulubioną bronią są gwiazdki shuriken.

Związki Edytuj

Marissa Edytuj

Pierwszą krwiczką Ghroma była Marissa. Jednakże nie wiązały ich żadne bliższe kontakty partnerskie. Kiedy w Mrocznym kochaneku poznaje Beth, Marissa zrywa więzy z Ghromem, aby ten mógł wziąć za partnerkę córkę Herdhy'ego.

Główny artykuł: Marissa

Beth Randall Edytuj

"Jeszcze tego nie wiesz, ale jesteś moja."
—Ghrom do Beth[3]

Ghrom nawiązuje romans z córką Hardhego, która później staje się jego krwiczką.

Pani Kronik wymusza na nim aby objął należne mu stanowisko w wampirzej hierarchii jako król. Ghrom w ostateczności się zgadza.

CiekawostkiEdytuj

  • zapuszcza włosy dla Beth
  • Zawsze nosi ciemne sportowe okulary
  • Jako jedyny wampir, jest ślepy
  • Został zaszantarzowany przez Panią Kronik z powodu Beth, którą chciał jako krwiczkę, by ją mieć musiał zasiąść na tronie wampirów, czego nie chciał
  • Zdejmuje okulary i łapie się w mostek nosowy kiedy ma ,,po dziurki w nosie bycia królem"
Główny artykuł: Beth Randall

Zobacz także Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. J.R. Ward: Mroczny kochanek, rozdział 2.
  3. J.R Ward: Mroczny kochanek, rozdział 16.