FANDOM

Rozbuduj
To jest zalążek artykułu Furiath.
Jeśli możesz pomóc wiki, aby go rozbudować to proszę - edytuj artykuł!
Furiath
Furiath
Imię i nazwisko Furiath
Urodzony 1778
Przemiana 1802
Opis fizyczny
Rasa

wampir

Płeć mężczyzna
Wzrost ok 2m
Kolor włosów różne kolory
Kolor oczu

żółte

Rodzina
Przynależność
Zawód

wojownik

Status
Występowanie
Tak
1. Mroczny kochanek
Tak
2. Ofiara krwi
Tak
3. Wieczna miłość
Tak
4. Wampirze serce
Tak
5. Śmiertelna klątwa
Tak
6. Dziedzictwo krwi
Tak
7. Anioł zemsty
Tak
8. Dusza wampira
Tak
9. Droga przeznaczenia
Tak
10. Księżycowa przysięga
Tak
11. Sidła namiętności

Furiath - (ang. Phury) syn Aghona i Nazin, brak bliźniak Zbihra, gwardh Nalli, najsamiec.

ŻyciorysEdytuj

Brat bliźniak Zbihra. Tuż po przemianie rozpoczął poszukiwanie brata. Jak tylko go odnalazł, pomógł mu uciec od Posiadaczki. W trakcie tej wyprawy odstrzelił sobie nogę.
Aby być solidarnym z bratem, za wszystkie krzywdy jakie doznał w trakcie niewoli, żyje w celibacie. Był zakochany z Belli. 

Jest bardzo oddany Bractwu.Poświęca się dla dobra rasy, przyjmując funkcję Najsamca.Od tej pory ma być odpowiedzialny za utrzymanie ciągłości rasy i zapewnienie Bractwu nowych wojowników .Jednak nieustannie odsuwa w czasie podjęcie nowych obowiazków i walcząc z demonami przeszłości, szuka ukojenia w narkotykach. Domyśla się ,że Cormia może czuć się samotna w siedzibie Bractwa więc postanawia poprosić Johna by jej towarzyszył.Z czasem jednak staje się zazdrosny i ujawnia swoje uczucia do Cormii.Uświadamia sobie ,że bardzo ją kocha i to ona jest jego jedyna miłością. Cormia okazuje się lekiem na wszystko, dzięki niej ma siłę by walczyć i pokonać duchy przeszłości. Razem wprowadzają zmiany w Sanktuarium i życiu wybranek.Postanawiają dać im szanse na normalne życie w zwykłym świecie.

NazgulEdytuj

Nazgul to wewnętrzne, alter ego Furiatha.

Główny artykuł: Nazgul

WyglądEdytuj

Nie ma jednej nogi, więc chodzi z protezą. Ma bujną czuprynę różnokolorowych włosów.

CharakterEdytuj

Przyjacielski, solidarny z bratnią duszą. Za brata gotowy jest oddać życie.Oddany i kochający partner(broniec) Cormii.

Ciekawostki Edytuj

  • Szmaragd to rodowa barwa Furiatha[1].
  • Odstrzelił sobie noge ratując brata.

PrzypisyEdytuj

  1. J.R Ward: Dziedzictwo krwi, rozdział 57.