FANDOM

Cormia
Cormia
Imię i nazwisko Cormia
Urodzony
Opis fizyczny
Rasa

wampir

Płeć kobieta
Wzrost
Kolor włosów blond
Kolor oczu

niebieskie

Rodzina
Przynależność
Zawód

kapłanka Pani Kronik

Status
  • pustelnica (przez krótki czas)
  • pierwsza partnerka Njsamca
Występowanie
Nie
1. Mroczny kochanek
Nie
2. Ofiara krwi
Nie
3. Wieczna miłość
Nie
4. Wampirze serce
Tak
5. Śmiertelna klątwa
Tak
6. Dziedzictwo krwi
Tak
7. Anioł zemsty
Tak
8. Dusza wampira
Tak
9. Droga przeznaczenia
Tak
10. Księżycowa przysięga
Tak
11. Sidła namiętności

Cormia - jest wybranką, czyli kapłanką Pani Kronik. Mieszkała wraz z siostrami w Sanktuarium do póki nie został powołany Najsamiec, wówczas została wybrana dla niego jako pierwsza partnerka.

ŻyciorysEdytuj

Kiedy najsamcem zostaje Furiath przenosi się wraz z nim do rezydencji Bractwa. Zaprzyjaźnia się z Johnem i to ich przyjacielska relacja wzbudziła zazdrość w Furiath'cie, który ujawnił swoje uczucia wobec Cormi. W między czasie została także pustelnicą w Sanktuarium sądząc, że Furiath już jej nie chce.

Cormia jest jedyną kobietą( krwiczką ) dla Furiatha , bardzo się kochają .Dzięki niej i jej uczuciu Furiath postanawia walczyć ze swoimi demonami z przeszłości, zaczyna walkę z nałogiem. Cormia z Furiathem dzięki swojej odwadze i uporowi wprowadzają wielkie zmiany w Sanktuarium i życiu innych wybranek. Postanawiają dać im sznse życia w normalnym świecie, dlateko wprowadzają się do schroniska w Adriondach(które jest własnością Mordha) .Tam uczą je życia , rozwijania swoich pasji-co często jest dość zabawne...

WyglądEdytuj

  • Bardzo ładna i zgrabna "Furiath rysował ją bez pośpiechu,jakby kreda była jego dłońmi. Dłuższą chwilę poświęcił jej szyi, jędrnym piersiom, łagodnym łukom bioder, długim, gładkim nogom."
  • Długie, blond włosy "Rozpuszczone włosy sięgały jej do bioder; w świetle padającym z okien domu mieniły się złotem. "
  • Miała gładkie ,białe dłonie
  • Piękna kobieta "Ze skrzyżowanymi ramionami, wsparta o katedrę, wyglądała przepięknie."

Charakter Edytuj

  • Wrażliwa i opiekuńcza.Jest oddaną i kochającą partnerką dla Furiatha  "Cormia siedziała przy nim,trzymając go za rękę. Jej twarz emanowała cudownym ciepłem; w jego piresi też rozlewało się ciepło ."
  • Zdecydowana, uparta i kreatywna
  • Jest lubiana przez domowników siedziby Bractwa, zaprzyjaźniła się z Bellą     " Cormia oparła się wygodnie o poduszki przy swojej...przyjaciółce."
  • Odważna

CiekawostkiEdytuj

  • Lubi kolor lawendowy np.lawendowe roże
  • W wolnym czasie projektuje budowle z grochu i wykałaczek.Z czasem zaczyna projektować "Cormia zwinęła pergamin na którym robiła szkice wyimaginowanych budowli."
  • Lubi chodzić w luźnych ubraniach, które należą do Furiatha
  • Lubiła oglądać film "Wirujący seks "("Dirty Dancing")
  • Pachniała jaśminem, co Furiath bardzo lubił
  • Wolny czas spędzała z Bellą , gdy ta była w ciąży. Rozdział 27, 28 , 30
  • Lubi kota Bu, jak wszyscy domownicy
  • Projektuje klub Mordha "Potem wróciła do domu, zapewne pracować nad projektem nowego klubu Mordha."

ŹródłaEdytuj

  • J.R.Ward "Dziedzictwo krwi"