FANDOM

Beth3
Elizabeth Randall
Imię i nazwisko Elizabeth Randall
Urodzony 1980
Przemiana 2005
Przydomki
  • Beth
  • Królowa wampirów
Opis fizyczny
Rasa

pół wampir - pół człowiek

Płeć kobieta
Wzrost 180 cm
Kolor włosów czarne
Kolor oczu
Rodzina
Przynależność
Zawód

dziennikarka

Status

królowa wampirów

Występowanie
Tak
1. Mroczny kochanek
Tak
2. Ofiara krwi
Tak
3. Wieczna miłość
Tak
4. Wampirze serce
Tak
5. Śmiertelna klątwa
Tak
6. Dziedzictwo krwi
Tak
7. Anioł zemsty
Tak
8. Dusza wampira
Tak
9. Droga przeznaczenia
Tak
10. Księżycowa przysięga
Tak
11. Sidła namiętności

Beth Randall, właściwie Elizabeth Randall (pół wampir - pół człowiek, krwiczka Ghroma, królowa wampirów) - jest córką pricepsa Hardhego, wnuczką pricepsa Mrokha, prawnuczką pricepsa Hardkohra. Przez 25 lat swojego życia nie znała dokładnie swojego pochodzenia. Tuż po urodzeniu, w trakcie którego zmarła jej matka, która była człowiekiem, została wtrącona w system opieki w postaci rodzin zastępczych, u których nigdy nie zagrzała na stałe miejsca. Jej bratem jest John Matthew.

Biografia Edytuj

Wczesne dzieciństwo Edytuj

Przyszła na świat w 1980 roku na oddziale intensywnej terapii poporodowej w Szpitalu Św. Franciszka w Caldwell. Jako niemowlę trafiła pod opiekę pielęgniarki, która zabrała Beth do domu. Niestety władze szpitala zmusiły kobietę do oddania noworodka. Dziecko trafiło do rodziny zastępczej McWilliamsów mieszkających przy Elmwood Avenue, jednak tuż po zachorowaniu za zapalenie płuc ponownie znalazła się w szpitalu. Elizabeth skierowano do kolejnej zastępczej rodziny - Ryanów, ale z tego powodu, że znajdowało się tam zbyt dużo dzieci, przeniesiono ją do Goldrichów, którzy mieszkali w tym dwupoziomowym mieszkaniu przy Raleigh Street. Mieszkała z nimi tak długo, dopóki pani domu nie zaszła w ciążę. Ostatecznie trafiła do sierocińca.

Dorosłość Edytuj

Ukończyła studia wyższe, na które trafiła dzięki stypendium naukowemu. Pracowała jako reporterka w "Caldwell Courier". Codziennie zbierała szereg nowych informacji, często tych kryminalnych. Była bardzo dobrze znana przez pracowników w miejscowym posterunku policji. Jej najbliższy kolega wśród policjantów, jeśli tak można go określić, to Jose. Jako reporterka, często wypytywała policjantów o wszelkie poszlaki w śledztwach, które prowadzą, aby zebrać materiał do gazety. Sama praca nie dawała jej żadnej satysfakcji. Często była w pracy wykorzystywana i obarczana pracą kolegów.
Szerokie grono policjantów marzyło tylko, aby kobieta obdarzyła ich względami. Jednakże ona czuła do nich tylko obojętność i chłód. Przez ułamek swego życia zastanawiała się czy nie jest lesbijką. Jej najbliższe otoczenie stanowił kot Bu, który zawsze wiernie na nią czekał, aż wróci do domu. Jej małe mieszkanie jest dla niej miejscem odosobnienia od reszty świata. Tuż przed przemianą w wampira czuła się źle. Miała ciągle apetyt, źle spała, oczy ją piekły.
W pierwszej części serii Bractwa czarnego sztyletu - Mroczny kochanek, Beth poznaje lidera Bractwa - Ghroma. To on ją informuje o jej pochodzeniu, a także kim był jej ojciec oraz czym się stanie - wampirem. Oboje zostają połączeni burzliwym romansem. To Ghrom dokrwił Beth w trakcie jej przemiany. Potem ona zostaje jego partnerką/krwiczką, a później królową wampirów.

WyglądEdytuj

  • 180 cm wzrostu;
  • atrakcyjna kobieta;
  • smukła i szczupła sylwetka;
  • czarne długie włosy;
  • uroda powala nie jednego twardziela;
  • długie nogi.

CharakterEdytuj

Daje często się wykorzystywać w pracy, nie wyrzucając redaktorowi "kawy na ławę". Jest sumienną i wnikliwą osobą, która zawsze dąży, aby poznać całą prawdę. W chwilach kryzysowych umie walczyć na śmierć i życie. Jest oddaną i kochającą partnerką dla Ghroma.

PartnerEdytuj

W swoim życiu Beth miała dwóch ludzkich partnerów. Jednakże przy żadnym z nich nie czuła się do końca spełniona jako kobieta. Dopiero gdy na swojej drodze spotkała Ghroma poczuła miłość. Po przemianie została ona krwiczką lidera Bractwa, a w ostateczności Królową wampirów.

CiekawostkiEdytuj

  • ma kota o imieniu Bu
  • pierścionek zaręczynowy był darem od Pani Kronik - zwany posępnym rubinem
  • gdy ogląda filmy z Godzillą zawsze kibicuje potworowi
  • kiedy była jeszcze człowiekiem, raz całowała się z Butchem[1]

Zobacz także Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. J.R Ward: Mroczny kochanek, rozdział 14.