FANDOM

Ahstrux nohtrum - osobisty ochroniarz z uprawnieniami zabójcy. Tytuł nadawany na mocy królewskiego dekretu.
Osoby powoływane na to stanowisko mają chronić ważne osobistości wyznaczone przez króla.
Instytucja była prawie na wymarciu do póki Ghrom nie przywrócił jej w Dziedzictwo krwi.

Cechy charakterystyczneEdytuj

Ahstrux nohtrum musi być osobą bardzo dobrze wyszkoloną w kwestii sztuk walki, posługiwania się bronią ect... Jest on gotowy poświęcić swoje życie w imię ochranianej przez niego osoby. Wybraną osobę ochrania 24h/dobę. Służba jest bezterminowa i płatna.
Ahstrux nohtrum na szyi nosi metalową obroże z herbem osoby, którą ochrania. Obrożę nosi do końca życia, wyjątek stanowi śmierć Ahstruxa nohtrum , wtedy jest ona usuwana, aby nie bezcześcić zwłok oraz dymisja Ahstruxa nohtrum ze stanowiska, ale wtedy czeka go gilotyna.
Na twarzy ma czerwony tatuaż symbolizujący jego gotowość do oddania życia oraz pełni funkcję informacyjną dotyczącą jego stanowiska. Jeśli ochraniana przez niego osoba umrze śmiercią naturalną, tatuaż zostaje wypełniony czarnym tuszem na znak, że służył wiernie. Jeśli Ahstrux nohtrum zawiedzie, tatuaż zostaje przekreślony iksem, na znak hańby.

PostacieEdytuj